Mijn favorieten

Verkoop

Overweegt U uw bedrijfspand te verkopen?

Het verkopen van kantoren, winkels en bedrijfsruimten is voor ons dagelijks werk.

Wij hebben vele objecten verkocht. Van kantoorunit tot kapitale kantoorvilla,  en van kiosk tot supermarkt.

Wij weten hoe het werkt en stellen uw belang voorop! 

Wij werken op basis van Full Service. Dat betekent dat wij de verkoop van A tot Z voor u afhandelen.

Wij hebben hiervoor ons 20-punten plan van aanpak:

  1. Wij bepalen de waarde van uw pand en - in overleg met u - bepalen wij de vraagprijs.
  2. Wij maken een uitgebreide verkoopbrochure, waarin alle relevante aspecten van het te verkopen pand staan beschreven.
  3. Wij maken foto’s van het pand voor internet, brochure, advertenties e.d. Het inschakelen van een fotograaf is optioneel.
  4. Wij bieden uw pand aan op www.fundainbusiness.nl
  5. Wij plaatsen een te koop-bord in uw of aan de gevel.
  6. Wij verspreiden de brochures en zorgen ervoor dat de brochure direct downloadbaar is.
  7. Wij informeren belangstellenden.
  8. Wij maken afspraken met belangstellenden voor bezichtigingen.
  9. Wij voeren de bezichtigingen uit en informeren u - direct na de bezichtiging - over het verloop van de bezichtiging.
  10. Wij bellen potentiële klanten na en informeren u over de uitkomst daarvan.
  11. Wij adviseren u over te nemen acties, die de verkoop van het object eventueel kunnen bespoedigen, zoals bijvoorbeeld het plaatsen van advertenties, het meedoen aan of het het organiseren van acties, prijsaanpassingen en dergelijke.
  12. Wij beoordelen ontvangen koopvoorstellen.
  13. Wij brengen - namens én in overleg met u - koopvoorstellen uit.
  14. Wij leggen gevoerde onderhandelingen en besprekingen zorgvuldig vast in ons verkoopdossier.
  15. Wij maken de koopovereenkomst op en dragen er zorg voor dat partijen deze ondertekenen.
  16. Wij houden de door beide partijen getekende koopovereenkomst onder ons ons en zien toe op het verloop van eventuele voorwaarden.
  17. Wij zenden de door beide partijen getekende koopovereenkomst naar de notaris en ziet toe op een correcte uitvoering van de overeenkomst. wij beoordelen de door de notaris opgemaakte concept akte van levering.
  18. Wij stellen koper te zijner tijd, even vóór notariële levering, in de gelegenheid het pand te inspecteren en nemen de meterstanden op.
  19. Wij gaan samen met u naar de notaris voor de definitieve levering (sleuteloverdracht).
  20. Wij feliciteren u: uw zaak is gedaan! 

Bel ons op (026) 388 4545 of vul onderstaand formulier in voor een gratis waardebepaling (ook voor bedrijven). Of loop eens binnen bij ons kantoor aan de Steenstraat 31 (hoek Bloemstraat). Wij informeren u graag en geheel vrijblijvend.

Contact

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen