Beheer

Naast verhuur kunt u bij ons terecht voor beheer.
Onze dienstverlening bestaat uit verhuur, financieel en administratief beheer en technisch beheer.
Wij zijn werkzaam in Arnhem en omgeving.


Wat kunnen wij voor u betekenen:

Financieel -en administratief beheer

  • De beheerder registreert en verwerkt de ontvangsten, bewaakt de tijdige en correcte betaling van de verschuldigde huurpenningen.
  • Het innen van de huurpenningen, servicekosten en overige voorschot bedragen wegens leveringen en diensten.
  • De beheerder beheert de waarborgsommen en zorgt er voor dat deze verrekend worden met vertrekkende huurders.
  • Het bijhouden van een administratie voor accurate informatie verstrekking ten behoeve van de opdrachtgever.
  • Verzenden van herinneringen, aanmaningen en ingebrekestellingen inzake achterstallige bedragen.
  • Begeleiding indien gebruik gemaakt moet worden van een incassobureau, gerechtsdeurwaarder of een advocatenbureau.
  • De vastgoedbeheerder rapporteert periodiek aan de opdrachtgever.
  • De waarborgsom terugbetaling c.q. verrekening met verstrekte bankgarantie c.q. waarborgsom wordt verzorgd.
  • De jaarlijkse Consumptie Prijs Index (C.P.I.) verhoging met huurprijsaanpassingen en tevens schriftelijk voorstellen aan huurders.
  • U ontvangt een korting van 25% op de verhuurcourtage.

Technisch beheer

  • Bij calamiteiten, storingen en technische onderhoudsklachten, aanspreekpunt voor huurders.
  • In behandeling nemen van service aanvragen en technische storingen.
  • Inspecteren van het onroerend goed bij verhuurmutaties.
  • Het namens de opdrachtgever verstrekken van onderhoudsopdrachten.
  • Het doorsturen van relevante stukken met betrekking op werkzaamheden, zoals bestekken, offertes, goedkeuringsformulieren, inspectierapporten, e.d., gedurende de wettelijke voorgeschreven termijn.
  • De opdrachtgever op de hoogte brengen van bijzondere gebeurtenissen, zoals brand, explosie, inbraak, storm, wateroverlast, die direct of indirect schade aan het onroerend goed kunnen veroorzaken.

Werkwijze beheer vastgoed

  • Opdrachtgever biedt een pand aan.
  • De beheerder inspecteert, inventariseert het pand.
  • Het pand wordt opgenomen in het bestand en administratief verwerkt.
  • De beheerder stelt de huidige huurders schriftelijk op de hoogte over de wijziging van het beheerkantoor.
  • De huurovereenkomsten worden gecontroleerd of deze juridisch correct zijn.
  • Na beëindiging van een huurovereenkomst zal de beheerder de financiële administratie en de woning inspecteren en de borgterugbetaling verzorgen.
  • Beheerder is het aanspreekpunt voor de huurders v.w.b. alle meldingen en correspondentie.
  • Beheerder verzorgt voor dit pand het commerciële beheer.

Indien u interesse heeft in onze diensten, kunt u contact met ons opnemen voor een oriënterend gesprek.